till min B



Jag ar mer kar i dig an jag nagonsin varit! Jag har aldrig matt sahar bra i hela mitt liv och det ar pga av dig. Sen forsta gangen du skrev har det liksom bubblat inom mig, du tar fram nagot hos mig jag inte trodde fanns. Inte for att jag inte visste innan men nu nar jag ar ifran dig sa lange har jag verkligen insett hur otroligt mycket du betyder for mig. Pa riktigt, sa kanns det som om halva mitt hjarta ar med dig just nu, alltsa pa andra sidan Atlanten. Jag kanner sa mycket for dig, sa manga olika kanslor som tillsammans gor mig till ett lyckopiller, bara av att veta vilken karlek jag far ifran dig! Riktigt glad over att vara din. Jag saknar dig ruskigt mycket! Jag vet att du inte kan lasa detta (for att du befinner dig i Turkiet med grabbarna) men maste skriva av mig och nagon dag kommer du se det har. Jag alskar dig och dina bruna ogon.. PS: jag ar stolt over att kunna kalla mig for din brutta
/Din Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0