talking


osminkad ar grejen!


Hej pa er! Hur har ni det hemma i Sverige? Jag langtar inte till att borja jobba sen nar jag kommer hem..  JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE. Men pengarna ar goa sen! Kanns bra att det ar bara JAG och ingen annan som tjanat ihop dom sa egentligen kan jag gora precis vad jag vill med dom. Men det kommer kosta att ga 3:an pa gymnasiet : balen, studenten, karnelevalen osv osv. Men forhoppningsvis ar det sista aret i skolan aven det basta. Stephie ligger och sover nu och jag sitter och pluggar korkortsteori i brist pa annat. Jag ska fan ta det dar korkortet sa fort jag kommit hem!! Poolen ropar efter mig sa ska snart ga ut och lagga mig dar. Nar tjockisen har vaknat ska vi nog till hennes mormors lagenhet och slappa vid poolen dar istallet. Det ar FOR varmt for att ligga pa stranden idag sa vi haller oss nara vattnet (havet svalkar inte speciellt mycket).
Ha en bra vecka dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0