roman

Nu ska vi ha en fodelsedags middag for MIG! Nast sista kvallen jag ar har sa det kanns lite sorgligt.. vet inte nar jag kommer tillbaka nasta gang.. Kommer ju formodligen flytta och plugga sen efter 3:an och da kommer jag bli en fattig student. Ska ju pa studentresa, vill aka nagonstans med alskling, dock far jag balklanning och allt sant dara men det ar inte direkt billigt att aka hit. Onskar det vore gratis :( kommer sakna min fisunge for mycket.. men vi ses i jul igen :D

Ikvall blir det lax, oxfile och sant jag gillar, fam ambjornsson/schroderheim ar for goa!! Pa fredag ar jag myndig och da ska jag fan dricka vin med morsan, farmor, faster, mormor BARA for att jag ar frikking 18 ar och for att jag har ALL RATTIGHET att dricka ett glas vin med min familj utan att kanna mig som en liten skit! ;) Inte for att jag druckit vin (kanner att jag later som blondinbella nu) med dom innan men mina vuxenpoang forsvinner snabbt nar jag onskat kladdkaka till efterratt pa min fodelsedag och inte nagot fancy. Orka! Men tror knappast jag kommer kanna mig sa speciellt vuxen pa lordag enda, trots att jag ska kopa en trisslott och kanske ga ut pa krogen. Vi far se, i vilket fall som helst lar jag inte vaxa 15 cm pa nagra dagar vilket sanker mina vuxen points ytterliggare eftersom jag ser ut att vara ca 16 ar med tanke pa min langd.. TACK mormor, tack gud, tack tack tack for att jag iaf har fatt en hylla. Nu snackar jag inte om en IKEA hylla utan en annan hylla pojkar och vuxna med snopp foredrar starkt, och tur ar val det. Inte for att jag ar i narheten av Pamela Andersson eller satsar pa en liknande karriar men ja, jag menar bara att jag hade sett valdigt liten ut (yngre an jag redan ser ut som) om jag inte haft piff och puff, B1 och B2. Men mormor.. varfor maste du vara sa kort? Eftersom jag ar ditt barnbarn och ackligt lik dig sa har jag ocksa allt du har, sasom en rund potatisnasa och ja langden... Men jag ar nojd och glad enda, ska inte klaga :D Det yttre ar ju trots allt inte allt har i varlden..

PEACE

Kommentarer
Postat av: Mariana

de är snyggt & va kort gumman

2011-06-29 @ 18:18:10
URL: http://marianadg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0