off I go!!!!!!

Kan knappt fatta det men imorgon natt är jag påväg IGEN! Tredje gången gillt nu och denna gången stannar jag i 3 veckor. Har längtat varje dag, saknar min bestie och saknar Clearwater, ja usa som land. Inte varit på något annat ställe i världen där jag känner mig så hemma som där, om man inte räknar med Sverige då.. Kommer sakna min kärlek äckligt mycket, tror inte saknad kommer vara rätt ord att beskriva känslan på. Jag kan sakna honom efter bara några minuter och nu snackar vi väääääldigt många minuter jag ska vara borta. Men jag ser fram emot det här sjukt mycket och är så taggad på att åka!!! Som tur är finns han hemma när jag kommer hem. Då kommer vi båda vara bruna och fina eftersom han kommer hem en dag innan mig ifrån Alanya. Eller ja.. om han och hans kompisar nu ens lyckas ta sig hem ;) man vet ju aldrig! Kanske har somnat i dom så kallade ''klamydiapoolerna'' eller däckat i en bardisk or whatever haha. Den finaste kramen jag någonsin gett någon kommer jag iaf dela ut till honom när jag kommit hem, love <3

Nu kommer snart mannen min och jag ska packa det sista. Ska vara hos tandläkaren imorgon i Värnamo halv 12, innan det måste jag till banken och sen ska jag ta tillvara på varje minut med B imon! Åker till halmstad runt 4-5 på eftermiddagen. Men kommer dock hinna med samhällslektionen imorgon som börjar kvart i 10. Lite sovmorgon trots allt men sen börjar fan mitt sommarloooooooooooov!!!!

Bloggar när jag kommit fram till Florida, vilket blir onsdag kväll. Men vi ska på fest så förmodligen skriver jag på torsdag, men det märker ni! Ha det så bra så länge guys :) Hörs när jag är på andra sidan Atlanten, tjaarååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0