hemma ifran Miami

Kom nyss hem ifran Miami som var super fint. Dock lite overskattat om jag ska vara arlig, men sjalvklart var det riktigt harligt! Har en otrolig hemlangtan.. mondag och tisdag sen aker jag hem till Sverige onsdag morgon. Kommer bli en laaaang flygresa, till och med Thailands resan kommer kannas soft om man jamfor. 3 timmar mellan Tampa - New York. New York - Amsterdam 9 timmar.  Amsterdam - Kopenhamn 1 timma. Lagg dar till att jag ska vanta pa planet i New York som ska ta mig over Atlanten i 8 timmar.. vad fan ska jag gora pa en flygplats sa lange? Ja korkorsteorin kommer jag formodligen kunna valdigt bra efter det. Nu vantar 2 dagar med endast sol och bad. Har varit 2 hektiska veckor det senaste sa ska bli skont att slappna av.

Jag saknar min pojkvan otroligt mycket, star inte ut langre!! Tanker pa honom hela tiden och varst ar det nar jag ser andra par har, avis. Jag ar sadar tontigt foralskad i honom, ni vet nar man bara vill vara med honom hela tiden? Kan inte halla mig ifran honom nar han ar nara, kan knappt sluta bade titta och tanka pa honom aven om han bara ar nagra centimeter ifran mig. Han ar aven en av mina basta vanner.  Sa nu nar jag inte har traffat honom pa nastan 3 veckor sa ja.. ar det ju sjalvklart att jag rakar ga crazy har och lata som en blogg fjortis MEN jag antar att det ar ett tecken pa att jag tycker om honom ratt javla mycket. Sa far det nog bli.

Hoppas ni hade en bra midsommar allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0