''hemma'' i Belleair igen

Heeej allihopa :)

Vi kom hem ifran Orlando idag vid lunch sa det ar darfor jag inte har bloggat nagonting nu de senaste dagarna. Vi var pa sjukt roliga wet and wild som ar ungefar som Skarasommarland fast givetvis MYCKET battre. USA vi snackar om, i detta landet ar dom INTE som i Sverige som ar landet ''lagom'' utan har ska allt vara STORST! Lite storande ar det att dom alltid ska overdriva allting. Sen har vi shoppat, eller ja jag kopte mest presenter till alla andra an mig sjalv (stolt dar). Presenter till Benjamin, Frida och mamma. Sen kopte jag ju givetvis saker till mig sjalv ocksa men kandes som en bra shoppingrunda eftersom jag spenderade cash pa mina alsklingar!!

Bilder pa det lyxiga huset vi bodde i kommer upp om nagra dagar. Stephies ''mormor'' Maries hus och ja vi kande oss som prinsessor. Ni kommer fatta sjalva nar ni ser bilderna, men om man ska bo i ett sant flott hus lar jag far jobba hela mitt liv for att ens na halvvags dit.. MEN jag ar riktigt lycklig enda, pengar gor en inte lycklig. Ar tacksam att jag har varldens basta familj dar hemma som jag vet langtar efter mig minst lika mycket som jag saknar dom. En underbar pojkvan som jag ar ruggigt kar i och vanner som ar helt oslagbara!!! <3

Just nu sitter jag, stephie och Alba i Stephies mormors lagenhet och har tjejkvall, jatte trevligt. Traffade Alba for forsta gangen idag och hon ar en sjukt sot tjej ifran Lund som bor i Tampa. Skont med en svensk tjej att umgas med har. Jag fattar ju ingenting om allt High School snack osv. Jag bloggar mer pa sondag for imorgon ska vi till Alba i Tampa.

Benjamin, du ar karlek for mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0