framme

Heeeej allihopa!!!!

Ar framme nu efter en laaaang flygresa + sex timmars tidsskillnad sa jag ar helt slut! Nu ikvall har vi badat i poolen/jaquzzin, druckit champagne och bara njutit av att jag ar har. Sjalvklart valdigt mycket catch up och tjejsnack!! Har saknat min basta tjej sjukt mycket, skont att vara har igen. Borjar kanna mig som hemma pa allvar. 3 veckor kvar, nu kor vi!! Imorgon ska vi traffa Meghan, steka pa stranden och thai buffe (som vanligt) haha. Sen pa kvallen ska vi pa graduation o den ar pa CL high! Ska bli roligt att se, bara sadant man ser pa filmer ju.

Skriver mer imorgon, men jag ar iallafall framme och jag mar jatte bra sa att ni vet (mamma) ;)

Och till Benjamin, du ar underbar <3

Kommentarer
Postat av: marieRverano

Ååh livet är underbart för vissa alltså! :D Fan vad najs, har de stört skönt åt mej med lite som ska jobba dom 3 kommande veckorna :( haha men skönt med cashen sen iaf! Lots of love <3

2011-06-09 @ 12:58:49
URL: http://marierverano.blogg.se/
Postat av: Mariana

åååh va kul för dig gumman! NJUT

2011-06-09 @ 16:12:31
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0