chillen pa dillen

tjenis penis!

Sitter just nu i Stephies mormors lagenhet och tar det lugnt. Tankte skriva ''softar'' men riktigt sa cool vill jag inte vara ikvall.. Har haft videosamtal med den finaste killen i hela varlden idag vilket gor att jag nu mar annu battre an jag gjorde innan, harligt hur den killen kan fa mig att ma. Saknar dock min familj jatte mycket, vill ha en kram av dom NU. Mamma och pappa, jag vill ha farfars tarta nar vi fyller ar okej?

Vet ni? Det ar 11 dagar kvar tills jag blir VUXEN!!!!!!!!! 18 18 18 18 18 18 18 18 18 ar. Ska fanemej kopa trisslott och INTE dela med mig om jag blir miljonar ;) eller jo..

Nu ska vi titta pa film och ata Lays (chips) Hoppas ni haft en bra helg dar hemma och att ni inte somnade innan ikvall med for mycket angest over att ga till jobbet imorgon. Puss och kram till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0