zombie Lina

Har gått från att vara mega peppad (igår) till att fullkomligt vara totalt utmattad (idag). Träningen igår känns idag, dom äckliga betongskorna vi måste bära på jobbet gör att både fötter och ben värker hela dagen. Jag somnade i soffan direkt när jag kom hem.. längesen jag kände mig så slutkörd. Vill bara sova i flera år, gillar inte såna här dagar. Hoppas att min kropp vill sammarbeta imorgon så jag kan gå ut och springa några km. Är halvt emo över missad träning idag men den hade jag inte kunnat genomföra endå. Har fortfarande inte vant mig med tidsskillnaden, fömodligen det+ att jag lyfter tunga saker på jobbet + träning som gör att jag känner mig som en zombie idag. MEN imorgon är det en ny dag, en ny dag för energi att slösa på motion..
Nu ska jag äta, sen gå och lägga mig, don't give a fuck att klockan är 8. PUSS!

Kommentarer
Postat av: din favorit

haha tvivlar på att du har betongskor haha.... pucko

2011-07-06 @ 01:25:37
Postat av: lina

hahah men skit ner dig dom känns iaf som det ;)

2011-07-06 @ 21:26:37
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0