tjööt

hej nu ska jag blogga bara för att min älskade Hanna K tycker att jag suger på att uppdatera..

Så ah hej på er! Guuuud vet verkligen inte vad jag ska skriva, noll fantasi och mitt ''bloggsug'' är obefintligt just nu. Inget speciellt som händer att skriva om endå, jag går på jobbet hela dagarna och tränar efteråt. Spännande va? Neh inte direkt. Men nu ska jag sluta att vara negativ och ljusa upp (öh?) detta inlägget liite kanske. Älskar min Benjamin otroligt mycket, mycket fin kille detdär! Jag älskar min kompisar äckligt mycket och det jag inte gillar med sommaren, så svårt att träffa folk för ingen är hemma samtidigt osv osv. Ska bli skönt när skolan börjar igen så man får träffa människor och framförallt känna sig som en människa igen ute i civilisationen :D

Har en jobbig mygga på mitt rum just nu som jag hör väääldigt tydligt men varken ser eller får tag på fanskapet. Vad är egentligen myggor bra för? mat för fåglar? dom gör inget gott för mänskligheten iaf. Hoppas det inte sitter någon naturnörd nu och hatar mig för att myggorna ''också har rätt att leva'' hopp, neeeh enligt mig är dom bara sjukt jobbiga och det kliiiiar ju vilket gör att man helst inte går runt i shorts på sommaren då man ser ut som en falukorv på benen..

PEACE!

Kommentarer
Postat av: hanna

LOVE YOU BABE <3

2011-07-28 @ 17:49:13
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0