sur brud..

Jag har pms idag, behöver ny miljö så TACK att det är fredag idag. Hade inte klarat en dag till på jobbet, skit ställe usch.. Har inte träffat Benjamin på hela veckan vilket suger ännu mer, behöver kärlek och närheten han jämt ger mig nuuuuu. Saknar honom mer än för vad som är bra för mitt psyke. Inte direkt att jag går runt på jobbet och dör av garv när jag packar ordrar. Så ja jag behöver träffa den finaste killen som finns NU! Tycker synd om min familj som tvingas umgås med mig just nu.. sur tjej, kind off bitter också. För jag vill ha sommarlov!!!!!!!! Men ska väl inte klaga, bra betalt så kommer ju jubla sen när jag får min feta lön. I helgen ska jag umgås med B och bara VARA. Orkar inte med mer tjöt ifrån kvinnor över 40 som är bittra på livet, inte mitt fel att jag kommer få en framtid så sluta gnäll for fack saaake.. Ska äta något nu så jag förhoppningsvis blir lite mindre sur. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0