känslan efter en löprunda..

Såååå nöjd med mig själv och dagen! Först jobb där tiden gick väldigt fort för ovanlighetens skull, fick se en skymt av min B påväg hem, körlektion vilket ledde till att jag snartsnartsnart kan kasta den gröna skylten!!! Efter det körde jag slut på mig själv (knäna håller riktigt bra), en runda på drygt 5-6 km + intervaller. Att bara gå ut och jogga samma tempo hela rundan är inte min grej, jag måste köra med lite blandat. SPEEEDOOO! Det ger mest för mig iaf.
Om jag fortstätter såhär ser det riktigt bra ut, både för figuren och senare på fotbollplanen, helt enkelt det jag tränar för. Ibland vill man ju bara lägga sig ner och dö men när jag är som tröttast pressar jag mig själv ännu mer, älskar känslan av mjölksyran i kroppen. MEN jag kan inte träna själv utan musik, ett big no no no. Hatar att höra mig själv flåsa och dunket gör mig mer taggad. Sätter alltid på en lugn låt under nerjoggnings kilometern. Nu när jag kom hem körde jag styrka och gummibandet, för att stabilisera bål, det ger styrka och bra för balansen. Och nu sitter jag här nyduschad och väntar på att äta fläskfile som Fridis lagar ikväll.

Kan inte annat än att älska livet just nu, cause I'm alive! PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0