helgen börjar bra

halihalå äller, e' de gött änna?


Åkte till Halmstad med världens bästa kille i onsdags, trots att inte vädret var det bästa (det sög) så hade vi det mysigt endå! På torsdag hade jag riskettan i ungefär 4 timmar, inte så mycket att berätta om den. Vi åkte hem sen på eftermiddagen eftersom det ös regnade.. vi som hade tänkt att bada, sola och sånt härligt men neee dåå.
Nu är det helg igen och den börjar super, ska va med Eve och Linus ikväll och dom skulle tydligen laga någon ''god'' mat till mig haha :) Sen kommer Benjamin och hämtar upp mig så sover vi hos mig. Vi ska till stugan imorgon nämligen som vi planerat nu väldigt länge men det har inte blivit av. Benjamin och pappa ska fiska och sånt men jag ska fasen visa dom vem som kan fiska, kvinnor kan också!! Sen har jag planerat att putta i B i sjön (hoppas du inte läser det här nu älskling). Hoppas att vädret är med oss, jag hade sol och värme i 3 veckor och nu är det hösttemperaturer utomhus, vill ha soool! Det är då min kropp mår bäst, i varmt klimat, fast det är jag inte ensam om direkt. 

Jag bloggar mer på söndag, finns ju inget internet där ute i skogen! :) Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: marieRverano

Haha aaw ni är ju för gulliga ihop min vän! Låter sjukligt underbart :DD Helt sätt, visa vart skåpet ska stå kvinna! <33

2011-07-17 @ 10:31:58
URL: http://marierverano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0