fullspäckad helg

Hemma nu efter en helg med kalas och mys hos älskling med hans grymt härliga familj som jag trivs sååå bra i med!
Och nu kommer jag inte få se honom förens på lördag igen, maj gad.. Jag gillar inte andra skift eftersom jag jobbar första ;) För er som inte riktigt vet så jobbar jag 7-4 och han börjar på eftermiddagen och slutar typ 11 eller 12 och då sover ju jag så finns ingen chans att träffas nu under veckan. Visst det är absolut inte roligt men när vi ses igen sen efter en vecka av saknad så är det jääävligt härligt :D Mirran och Eve gick nyss hem, som jag saknat mina tjejer!!! Blev mycket snack att ta igen + lite bråk med frida, men vafan vi har inte bråkat på 3 veckor så ja..
Nu ska jag äta... hamburgare........... när jag precis kommit hem ifrån USA.!! Bra val av pappa till kvällens måltid, men men!

Imorgon börjar 5 veckors jobb och ångesten är enorm.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0