din mamma..




Din mamma är så tjock att hon fick åka till sjukhuset i en långtradare..


Ungefär sådär tråkigt har jag just nu, men det är ett bevis på att jag tar det lugnt eftersom jag hinner sitta och leta efter sån skit på nätet, tumme upp! Har precis ätit lite för att orka med träningen som börjar halv 7. Hoppas på en träning med mycket boll. Jag saknar min underbara pojkvän och längtar tills vi ses imorgon :) Känns så skönt att träningen är igång igen, det här med att träna själv är endå inte min grej. Måste ha någon som skriker på mig + träna med andra, lagsport helt enkelt. Finns inte så mycket att berätta om idag, har jobbat och jag börjar äntligen se ljuset i tunneln. 1 och en halv vecka kvar nu, och i helgen väntar en helg i Halmstad med eve och frida, kött!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0