dessa rubriker..

Heeeej! Gillar inte att man jämt ''måste skriva hälsningsfraser'', tja, tjena, tjenis penis, halloj, emh ah..

Har precis kommit hem ifrån Påarps gård där det var kick-off för innebandylaget. Är väldigt taggad på att börja spela igen efter ett uppehåll på några månader. Dock kommer nivån vara betydligt lägre än i Värnamo, men innebandy är innebandy så det är alltid underbart! Jag önskar jag bodde närmare Värnamo, då hade jag lätt stannat kvar. Men 8 mil fram och tillbaka, 4 dagar i veckan och även om det var hemma match så blev det borta för mig. Skolan halkade efter, likaså vänner och allt annat. Synd är det för jag ville utvecklas.. Mycket tjat om idrott här haha :)
Har iaf haft en rolig kväll med riktigt trevliga tjejer! Nu är det bara 2 jobbdagar kvar sen ÄNTLIGEN helg.. hallelujah!

Nu sitter jag och tittar på Sverige-USA, jag tippade faktiskt 2-1 till Sverige och det ser ljust ut då SWE leder med 2-0. Yeah! Bokat riskettan i Halmstad också nästa vecka, jag orkar inte vänta till i mitten av augusti för jag vill boka uppkörning och uppskrivning NUUUU!! Körkortstaggad brud säger godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0