ångest-tränat för första gången

Alltså, min blogg de närmaste veckorna kommer bli rätt ointressant men ska försööööka göra den OKEJ iaf.  Jobbar som sagt 7-4 varje (jävla) dag förutom på helgen då. Har bara jobbat 1 dag men har redan världens mest hemska ångest.. jag gillar det inte någonstans även om jag verkligen försöker för att inte gå under mentalt under de heeemskt långa timmarna. Äe detta är absolut sista sommaren jag jobbar där, nästa söker jag något betydligt roligare. Visst det är bra betalt om man ska se det ifrån den ljusa sidan men alltså jag står inte ut!!!! Ett lagerjobb är ingenting jag strävar efter i framtiden (vem gör det?) så att utbilda mig ligger allra högst upp på listan. Jag vill liksom bli någon, jag vill kunna känna mig stolt över mitt yrke och trivas på min arbetsplats! Tack som fan att detta lagret inte är min verklighet utan bara för några veckor. Som sagt, 4 veckor och 4 dagar kvar, HELL YEAH!!!!!!

Att jag är töntigt förälskad visste ni ju redan, så ja vad ska jag berätta mer då? Jag tränade riktigt hårt innnan för första gången sedan.. april? Ni kan ju förstå att jag inte mått helt 100 när jag vanligtvis tränar 4 dagar i veckan + match. Att jag har fått köra styrka vid sidan av denna underbara gräsplan är inte speciellt roligt. MEN mina kära vänner, idag var första gången jag kunde springa 6 km utan att få ont i knäna.. Lycklig tjej!! Nu känner jag mig som mig själv igen. Men när jag spelar min ''första'' match nu i augusti sen jag blev skadad, åh den känslan kommer vara oslagbar. Imorgon ska jag träna fotbooooooooooooooolll!!!!!!!! Skönt att träffa laget igen som jag inte sett på 1 månad nu men det bästa av allt.. få känna bollen flyta mellan mina fötter, passa, få pass tillbaka, finta, dribbla, skjuta.. ja listan kan göras lång och vissa av er fattar inte hur jag kan sitta här och snacka om fotboll som om det vore någon slags religion för mig ? Men tyvärr, det är precis så jag ser det. Oslagbart, fotboll och kärlek(benjamin) är de bästa känslorna jag kan få!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0