110712

Dagen har gått upp och ner, så otroligt segt tiden gick på jobbet idag. Fast så är det ju alltid när man tittar på klockan var femte minut haha. Har bara 2 jobb dagar kvar denna veckan vilket är en lättnad. Sen är det bara 3 veckor kvar yey! Åker till Halmstad imorgon eftermiddag med min älskling, på torsdag morgon är det dags för riskettan fram till 1 sen hoppas jag det är fint väder (som det brukar vara på kusten) så vi kan steka på stranden och gå på after beachen! Vi måste dock åka hem på kvällen eftersom vi båda jobbar på fredag. Helgen är ännu oplanerad, blir antingen halmstad eller stugan.

Gick upp till Hanna en stund efter jobbet, har inte träffat min fisunge sen jag kom hem och det var så skönt! Sån otroligt underbar människa. Sen att jag har känt henne sen jag var 6 år är en annan femma. Vi ska snart börja våran jakt på den perfekta balklänningen.. Jag vill hitta en jag verkligen älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0