vuxenpoäng?

Träningen gick väl sådär idag, jag är sån vissa dagar på träning. Huvud och kropp vill inte samma sak! Men det är bara att komma igen. Längtar tills seriepremiären något enormt! Vill komma igång på riktigt nu, vinter träningen kan bli lite seg ibland. Vill värva träning med match! Men försäsongsträningen är också det nyttigaste som finns.

Lite vuxen poäng till mig at the moment. Packade upp min väska, gjorde mig en god sallad med ett stort glas vatten och sitter just nu och tittar på TV4 nyheterna. Blivit lite skadad av att gå samhäll samhäll kanske? Who knows.. Känner mig nyttig osv, fast fan skulle hellre vilja ha riktig mat. Jag älskar sallader i olika slag men typ.. en köttbit, husmanskost, pizza, thaimat osv.. hur gott är inte det? Känner att så länge jag tränar så mycket som jag gör, kan jag äta nästan vad jag vill! Lev, ät och va glad :D


Nu tjatar mamma att ''du måste gå och lägga dig, LINAAA. NUUU inte SEN''     '' jag skaaaaaaaaaaa''
känner ni igen detta? Tänk när man flyttar hemifrån, ingen som tjatar, du får göra din egen mat osv. Men samtidigt är det ingen snäll mamma som tvättar och bara finns där JÄMT! En trygghet, åh älskar min mamma. Hur ska jag, trots allt, klara mig utan henne? Men det är ju något alla måste vänja sig vid. Och jag som ska flytta till USA, äumh? Fast äh hon får komma och hälsa på, vilket jag vet att hon kommer göra varannan månad endå :)

Nehe nu ''mååååååste'' jag sova som sagt. Vi hörs imorgon, är lite nervös inför min första körlektion imorgon. Fast det kommer säkert gå fiiint! Känner att blir mer och mer säker bakom ratten. Så inga problem där inte!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0