vilka jag skulle bjuda till en middag?

Tudilu!

Sitter i skolan at the moment och har engelska. Vi ska skriva om 5 personer vi skulle vilja bjuda in till en middag. Barack Obama, Chad Michael Murray, Stephie, Henrik Lundqvist och Maria Montazami. Det skulle bli en riktigt intressant middag tror jag haha!! Idag är det träning vid halv 6. Innan dess måste jag plugga, eller tja läsa tyska boken så långt jag hinner och kanske blir en dagens outfit bild också. Längtar riktigt mycket till träningen. Känns som att denna helgen gav laget så mycket och nu är vi beredda att kötta vidare. Am I right ladies? Säsongen ser ljus ut med ny tränare som vi alla är riktigt nöjda med, Sacha är king!! Vet ni en grej? Jag har inte haft såhär på 4 månader nu, eller ja ett fåtal gånger på 12 år då jag har en helg fri att göra vad jag vill. Har alltid varvat innebandyn och fotbollen och eftersom jag började spela när jag var 5 år så har jag haft matcher på helgerna året runt. Men nu när jag lagt av med innebandyn har jag plötsligt helgerna lediga fram till vi börjar ha de första matcherna (fotboll). SÅ nu 2 månader framåt kan jag göra vad jag vill. Fast vi har träning på söndagkvällar men det hinner jag ju hem till om jag planerar att åka till tex Växjö eller Göteborg någon helg. Känns rätt jävla bra om jag ska vara ärlig.
Sitter med 2 av mina homies, den tredje är sjuk. Jasse kom till skolan imon, vi är inte kompletta idag ;)

Nähe nu väntar dubbel lektion i konferens-reception.. PussTjena



Kommentarer
Postat av: stephanieee

skulle jatte garna vilja komma pa middag ;)

puss!

2011-01-12 @ 03:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0