fixat datorn!

Fick väl lite matte gjord iaf, men inte speciellt mycket. Jag & Sonja föredrar att snacka om allt annat istället, det manliga könet tex ;)  Om jag har ångest inför provet den 25:e? Ni ska bara veta..

Har precis ätit en macka och har fixat Internet på min egna data här hemma!!!!!! Fyfan så gött, jag har suttit vid den stationära nu sen innan jul. och eftersom vi arbetar mycket på denna datorn i skolan så behöver jag alla arbeten med mig hem, nu har inte det gått och jag har känt mig handikappad. Men LINA FIXAR, ibland är jag mer teknisk än jag tror, grym! Nu kan jag ä-n-t-l-i-g-e-n ligga i min säng och slappa, blogga, lyssna på musik när jag duschar osv. Nu har jag insett hur BRA det egentligen är med bärbar data, saknat dig min lilla plutt. GÖTT var det ja.

Nu ska jag göra absolut ingenting, eller så tittar jag igenom tyskan snabbt. Får nog bli så!
PUSS.




Miss you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0