chili thaaai

Goddag snyggfisar!

Vi 4 sitter här och tar igen oss efter en lunch på Chili Thai. Tror jag åt lite för mycket för vad min mage klarar av..
Har engelska men jag är klar och känner inte för att börja jobba på grammatik delen riktigt än. Jag är expert på att skjuta upp saker ha? ;)  Har träning ikväll som vanligt och jag längtar! Fotboll är det bästa som finns, har inte tröttnat än efter tolv år. DÅ förstår ni hur beroende och hur mycket glädje jag känner för denna runda boll och blöta plan? Att jag tjejerna i laget är sjukt bra gör bara sporten ännu mer awsome!  Slutar halv 4 idag och Entreprenör med Rapp sista lektionen, snälla låt den gå snabbt.. Efter skolan har jag några timmar att slappa och göra lite vad jag vill, hur härligt? Hörs om ett tag, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0