utdrag ifrån den elfte november..

'' Jag kan inte sova.. Alla har gatt och laggt sig for lange sen men jag ar inte det minsta trott. Har stor lust att dra pa mig loparskorna och springa hela natten. Springa forbi Inidan Rocks och bort till Clearwater, sitta dar i sanden hela natten och bara titta pa havet, vagorna. Se hur natten blir till dag. Springa hem igen och latsats som om jag sovit hela natten. Haft en speciell kansla i kroppen hela dagen. Kan inte riktigt beskriva den med ratta orden, forutom saknad.. Kommer sakna Bell Air. Kommer sakna Stephanie och hennes harliga foraldrar nagot enormt. Kommer sakna varmen. Kommer sakna hur levande och somrig jag kanner mig har. Hur fria vi har kant oss. Att varje dag bara ha gjort det vi velat for stunden. Men ni kan inte ana hur skont det ska bli att komma hem, till min familj och mina vanner. Men hur svart det an kommer att bli, hur mycket jag an kommer sakna mina alskade dar hemma sa har jag bestamt mig, efter studenten ska jag hit. Inte nog med att jag alskar detta landet, tror det kan vara en bra erfarenhet och en bra start pa vuxenlivet. Att jag tvingas klara mig sjalv, nya utmaningar and a hell lot of new friends and contacts. Har inte bestamt mig annu, har ju trots allt 2 ar pa mig, om jag ska plugga eller vara Au Pair. Det sist namnda later mer lockande och det skulle passa mig.

Stephie jag hoppas du laser detta, formodligen nar jag sitter pa planet hem till Sverige.. Vill bara tacka for 17 otroligt bra dagar tillsammans med dig. Tack for att du har statt ut med mig. Att du har gjort saker som jag alskar, som du for lange sedan redan trottnat pa. Tack for att du ar en san fin van, kommer aldrig finnas nagon som ar som just du. Och det sager ju bara att du ar unik ditt ackel. Du vet att jag alskar dig, trots att du ar tjock och pinsam att vistas bland folk med. Vi ses om 1 ar igen, kommer tanka pa dig flera ganger varje dag. Och de har dagarna har vi skapat minnen for livet. LYCKLIG har jag varit! Jag alskar dig. ''




Bild jag tog sista kvällen. Skulle göra allt för att åka tillbaka nu.. svårt att förklara och vet inte vilka ord jag ska använda för att förklara heller hur jag känner. Längtan, saknad, beslutsamhet..

Kommentarer
Postat av: stepphii

<3333333333333

2011-01-20 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0