träna eller simma?

Skulle egentligen ha åkt till Värnamo sen vid halv 1 men jag orkar inte idag. Skulle tittat på ''våran'' match som börjar vid 3 men drar dit någon annan helg istället när jag kan träffa min fina Marie också. Är inte jätte sugen på att åka buss själv, gå runt i ''stora staden''  i över 1 timma och man vet ju aldrig om bussarna cpar som vanligt för att det har snöat ÄNNU mer idag! Så det får bli en annan helg istället när serien börjar dra ihop sig :) hoppas ni tar dom idag brudar, en för alla, alla för en!

Så vad ska jag göra idag istället då? Funderar på att gå upp och simma. Basta i en evighet och bara chilla gärnet. Det blir det eller så kör jag ett pass på spinningcykeln och styrka på det. Första alternativet känns skönare right?

Ikväll kommer Sugge och Jessi hit, får se vilket bus vi hittar på som vanligt! Sa till Sugge att hon inte får komma in om hon inte tar med sig chips ;) Nähe nu ska jag käka frukost! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0