the sunshine state

Svårt att förstå min längtan, säkert lätt att tycka att jag drömmer för mycket? Varför är det så? Jävla Jantelag. Varför måste folk höja på ögonbrynen när jag säger att min dröm är att bo i USA. Är den drömmen för stor och för mycket begärt? Jag vill inte bo kvar här, och jag vill inte flytta för att alla andra ska tycka jag är cool. Det handlar om mig själv, vart jag känner mig hemma, vart jag trivs bäst. Hur jag vill leva mitt liv, att jag ska uppnå mina drömmar. Att jag väljer att återigen åka tillbaka nu i höst igen, denna gången med samma syfte som sist, semester och hälsa på min bästa vän. Blir New York denna gången. Men nästa gång jag åker, då gör jag det för en längre tid. Minst ett år! Vet ni? Jag är bombsäker, aldrig känts mer rätt och känner att jag bara klättrar högre och högre, siktar mot toppen! Man lever bara en gång så varför mesa? Ibland måste man vara lite kaxig och bestämd för att komma någon vart. Men i en småstad som denna är det oftast inte okej att drömma stort. VÄNTA NI BARA :D

Bilder tagna av MIG och Stephie!































Kommentarer
Postat av: Almedina =)

Förstår hur du känner Lina! Men skit i andra vad de säger, det handlar om vart du känner dig som mest hemma inte dem, huvudsaken är hur du känner dig, inte vart. :) <3

2011-02-01 @ 00:57:48
URL: http://almepalme.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart i usa är ni någonstans? =)

2011-02-01 @ 13:44:39
Postat av: Lina

jag struntar faktiskt i vad folk säger alme, kanske är dom avundsjuka för att jag VÅGAR och längtar? :) puss på dig sötfiiiis <3



Clearwater beach, nära Tampa i Florida :)

2011-02-01 @ 21:59:22
URL: http://liinasofias.blogg.se/
Postat av: Lina

jag struntar faktiskt i vad folk säger alme, kanske är dom avundsjuka för att jag VÅGAR och längtar? :) puss på dig sötfiiiis <3



Clearwater beach, nära Tampa i Florida :)

2011-02-01 @ 21:59:30
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0