spagetti ben!

Träningen var riktigt go idag trots att mina ben är spagetti nu efteråt. Det är det värt! Sitter och funderar på vad jag ska göra i helgen.. På fredag ser det ut att bli tjejkväll med alla som var hemma hos mig innan tomte, det vore ju sjukt roligt!! Problemet är att vi inte har någonstans att vara, aja det löser sig hoppas jag. Känner lite ångest över den där j*vla tyska boken som ska vara utläst på torsdag. Får väl slita mig härifrån och börja läsa. Om det hade varit en svenska bok hade jag lätt läst ut den på en kväll men nu är det världens fulaste och konstigaste språk vi snackar om. Måste koncentrera mig och försöka förstå VARJE ord vilket inte är det lättaste, inte mycket jag fattar överhuvudtaget. Tyska är inte min starka sida måste jag erkänna..

Ska lyssna på lite Akon och smsa, toppen enligt mig! 
PUSS.



Kommentarer
Postat av: Leo

Du Tyska är vackert! :D

2011-01-13 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0