so frikking boring, brist på fantasi

1. Vem är du? Lina var mina föräldrar tråkiga att döpa mig till!

2. Ålder: 17, fast när folk frågar får dom svaret: ''jag fyller 18 om några månader''

3. Personlighet: Snäll as hell, glad, idrotts-beroende osv.

4. E-post: vad är det?

5. Stjärntecken: En sån där röd liten jävel med klor som lever i vatten

6. Jag kommer från: Småland, Gislaved. Fast in my dreams är jag born and raised på Manhattan..

7. Jag bor: Gislaved. Feeeel the entusiasm.

8. Mentalitet: hm..

9. Civilstatus: Singel. Älskar tidiga promenader i skogen och mysiga hemmakvällar i soffan. Gärna med ett glas rött vin och en pocketbok i näven. Gillar män som är utåtriktade och inte är blyga för att ta en sväng om då och då..

10. Spel? Ägde resten av familjen på frågesport sist så för väl bli dedååå.

11. Mac eller PC? Mac

12. 1024*768 eller 800*600? Min första tanke var '' say what!?''

13. Internet Explorer eller Netscape? Är jag totalt rubbad om jag inte har den blekaste aning om vad netscape är??

14. Din bästa egenskap: Omtänksam, snäll och kan vara rolig när jag vill.
 
15. Din sämsta egenskap: Naiv, kan prata lite för mycket ibland, otålig.

16. Husdjur: who let the dogs out?

17. Familj: Mummie,Pappie, big brotha och tvillingsyster

18. Kroppsdel du har mest nytta av:
Benen för att sparka boll. Nä fyfan den va svår..

19. Kroppsdel du tycker bäst om: ja inte är det mina tår iaf..

20. Jag sover:
förbannat skönt

21. Djur jag är lik: en överviktig pitbull

22. Tror du på något?
tror på mina drömmar och livet i allmänt

23. Frisyr:
blond page med snelugg

24. Hårfärg
: min hårfärg har ingenting att göra med insidan

25. Ögonfärg: havet

26. Längd: folk brukar titta ner på mig och en basket karriär är inte något jag strävar efter, 1.61.

27. Vikt: 60 kg. BOFF

28. Skostorlek:
36

29. Gillar: idrott, USA och mina vänner.

30. Ogillar:
elaka och bitchiga tjejer.

31. Favoritmat:
thai eller grekiskt

32. Favoritglass:
ben & jerrys baby

33. Favoritdessert: cheescake

34. Favoritpizza: chees pizza

35. Favoritdryck
: hallonsoda är gudomligt gött

36. Gillar du godis?
vem gör inte??

37. Isåfall vilken sort?
surt, salt, choklad

38. Min favoritdrink
: Var inte på det humöret för att komma ihåg vilken vi drack på Senior Frogs, Mexico. Sen att bartendern var vrålsnygg bidrog även..

39.
Min favoritfilm: She's the man. Last Song och Step Up.

40. Min favoritdag:
En dag på en strand/storstad

41. Mitt favoritklädesplagg:
ytterplagg: min mc jacka jag ska begravas i

42. Min favoritbok
: Last Song

43. Min favoritmusik: lyssnar på det mesta. Rihanna är grym

44. Min favoritlukt:
kill parfym, finns inget så sexigt.

45. Min favoritblomma/planta?
Sådana som inte dör om man glömmer att vattna dem..

46. Öl eller vin? vitt vin!

47. Liknar du en kändis? I wish

48. Senast köpta skiva:
absolut kids för miljoner år sedan

49. Senast film på bio: Änglagård 3

50. Bästa låten i världen:
Oh damn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0