ses på måndag!

Nu börjar jag gäspa så tror jag strax ska krypa ner i sängen. Bara läsa lite bloggar först och titta så jag har med mig allt till helgen. Inte så roligt att stå i Danmark och ha glömt typ.. fotbollsskorna! Feeeeeifan. Har slötittat på Let's Dance en stund i brist på annat att göra. Hoppas ni får en rolig helg, för vet ni? Det ska VI ha!!!!! Världens bästa damlag, Gislaveds IS. Nu intar vi deeenmääärk. Har med mig kameran så vi hörs på måndag kväll. Kommer komma hem sent på söndag natt och upp till skolan på måndag morgon. Detta lovet har gått FÖR fort men har varit helt underbar :)   Vi hörs på måndag hörrni. Have a nice weeekend. PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0