onödiiiigt

Sötisar som kommenterade igår!! ni andra är lata men ni är as härliga och jag tycker om er :D


Sitter på konferens & reception nu och tråkar som vanligt. Jag ångrar så att jag valde denna kursen, jag trodde det skulle passa mig perfekt eftersom jag älskar allt som har med hotell och konferenser att göra. Vi har gjort max 3 uppgifter på ett halvår nu.. Antingen får vi sovmorgon eller sluta tidigare, inställda lektioner osv. Visst det är väl givetvis skönt för det mesta, men ibland vill man faktiskt få ut någonting av det hela. Visste nästan mer innan kursen än nu, då förstår ni nog hur onödig den är ;)   Sitter här med en lika jävlig mensvärk som vanligt och är hungrig! Slutar om en timma, men förmodligen tidigare (haha). Då ska jag hem och plugga tyska fram tills att träningen börjar vid 5. Känner för ett jobbigt träningspass idag igen, trots min magont. Det går ju över :)  Akon och The Script gör att denna otroligt seeeeega lektionen går lite fortare. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0