nyårslöfte

JUST FAN! Det är 2011 nu och det slog mig precis. Hur knäppt låter inte det? Men gud så bra det känns :)  Träffade på många idioter igår, och det är precis såna idioter som jag har lovat mig själv inför detta nya året att INTE påverkas av. Det finns många man stör sig på, många som har huvudet mellan benen och människor som gör att man INTE känner sig bekväm. Det är såna jag tänker skita i, såna man inte ska slösa energi på. För jag vet att jag är bättre än så. Jag är ingen person som gillar att tjaffsa, bråka osv. Jag håller mig till mina vänner, älskar det bra i livet, älskar glada och mogna människor som man kan PRATA med på en vettig nivå. Är så sjukt trött på folk som dricker allvarligt talat. Vad får man ut av att däcka i en soffa? Det är allt annat än coolt, det är bara pinsamt. Samma sak med folk som playar. Stackars den som inte kommer få ett seriöst förhållande på flera år pga att man strular med 3 olika varje fest BARA FÖR ATT. Det kanske är coolt för stunden och dina polare tycker det är häftigt, men innerst inne är man bara osäker och vill ha något seriöst. Players som är rädda att släppa in någon på livet, rädd för att bli sårad. SÅNA människor tycker jag synd om. Och tjena nu låter jag som en bitterfitta men jag såg alltför mycket sånt här igårkväll och känner en form av frustration. Var tvungen att skriva av mig lite :)  Och det är just precis det här jag ska sluta lägga min energi på. Jag välkomnar 2011 med öppna armar och ser fram emot ett bra år, fyllt av glädje :D fiiiiiiiiiiifaaan!



Kommentarer
Postat av: Maja

Ne fyfan vilka människor det finns! glad att jsg hade dig!! Puss <3

2011-01-03 @ 00:57:29
URL: http://majarothens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0