my kind of perfect

Ah tjena fan :)

Kanske skulle berätta lite om min dag eller något sånt intressant.. Mitt huvud är inställt på sovmorgon på tisdagar, men imorse var det bara att kliva halv 7, pigg och glad och ännu mer taggad inför Matte B prov. Tjihu? Nej inte direkt. Kände direkt när jag såg uppgifterna på provet att detta inte kommer gå vägen. OHNEJ jag gav inte upp i förväg faktiskt, men steget från matte A till B är sjukt stort och för stort för mig att handskas med. Jag behöver massa extra hjälp och pushande, någon som säger att jag inte är så dålig på matte som jag inbillar mig att jag är. Men de möjligheterna är inte jätte stora på min skola. Ska försöka ta tag i detta nu på allvar, usch gillar inte ångesten som matematik ger mig. Jag har inte tid att lägga all min tid på matten, eftersom att alla lärare tror att just DERAS ämne är det viktigaste måste jag plugga på andra ämnen varje dag + träningar varannan dag. Svårt att få ihop allt som är nödvändigt, prioritera kanske? Men vad?

Och efter matten var färdig fick jag reda på att min fina vän Victoria fick körkort nu imorse.(inlägget nedan) Hela tjejligan i klassen jublade förstås, åh så roligt!! Känner verklige att vi börjar växa upp på allvar nu. Och det har jag ingenting emot alls :)  Hade hål i över 2 timmar så gick ner till mormor och skippade skollunchen för hennes mat istället, mums! Så softilerade där fram tills det var dags att bege mig upp till skolan igen för engelska och dubbel lektion i konferens/reception. Fast som vanligt fick vi sluta tidigare, Vixs körde hem mig och slappade fram tills träningen började. Känner att jag måste träna upp min kondition så den ligger på topp.. gör den verkligen inte nu. Blöh!  

Sängen är otroligt skön just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0