mums from H&M


Har en grej för bruna väskor..



Schnygg bikini as hell. Måste ha ''behå'' bikini eftersom det ser dumt ut annars, ibland önskar jag att ballongerna var lite mindre..



Jeans shorts passar till ALLT!



Har försökt att stå emot college trenden, men nu faller det. Har varit nära ett flertal gånger att köpa en sån här fast den från Gina Tricot ni vet?  En dag när man inte orkar, då funkar denna utmärkt!



Alla borde äga ett par beiga shorts!


Tänker mig sommarkvällar i halmstad. Men tycker klänningen skriker grekland, och mitt namn.. snart är du min!



Kommentarer
Postat av: marieRverano

den leopardbikinin har jag kollat extra mkt på! ;)

skitnygg o fundera på att klicka hem den, hihi <3

2011-01-29 @ 11:59:08
URL: http://marierverano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0