m/m mys!

Efter att ha sett Westbo förlora i sporthallen ska jag packa en liten väska och bege mig ner till mormor och morfar. Blir räkfrossa ikväll. Älskar att gå i mataffären med mormor, mums haha. Tjockisvarning på mig. I don't care. Food is life. Jag ska sitta i duschen lääänge. Eftersom morfar amputerade benet för ett antal år sedan så har dom lite specialgrejer hemma. Finns inga listor på golvet, ramp till ytterdörren och en stol i duschen så han slipper stå upp. Men hur kan han köra bil då? Jo han har specialbyggda pedaler, 2 pedaler eftersom han bara har 1 fot (logiskt) samt att det är automat på hans mercedes. Älskar min morfar, en människa jag har svårt att klara mig utan! Stolt barnbarn är jag.

Nähe nu ska jag kila ner till mormor, räkor och mys väntar. Vi hörs imorgon snyggisar :)
PUSS.



tycker om dig :D MHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0