mitt nyår sög!

Mitt nyår sög. Schiihuuu! Det är nog den mest tattigaste festen jag någonsin varit på, långt ute i ingenstans var vi med. Hade ingen täckning så kunde inte ringa till Frida och önska gott nytt år. Fast kvällen blev trevligare efter tolvslaget ;) säger bara shit! Inte ofta man träffar på såna människor, hihi.  Nu vet jag att jag aldrig mer ska till ekefors eller festa med folk ifrån Svenljunga/Tranemo.  Jag, Eve & Maja kände att vi var dom ända som var normala med lite stil. Äe fyfan.  Men överlag måste jag väl säga att det dög, fast knappt det. Nästa år får vi satsa på tjejmiddag.  Jag och Majsan somnade 5 och vaknade halv 1. Vi åt lite frukost och tittade på film, sjukt trötta båda två! Åkte bussen hem med Eve och nu sitter jag här. Ska träffa mina finaste tjejer senare, åh härligt. Kameran ska med :D

Tog inga bilder igår alls, tror inte någon gjorde det. Var endå inte så mycket att ta kort på ;)


saknar mina fina klasskompisar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tranemo bor och Svenljunga bor är inte OK! det vet jag med Lina:) gott nytt!

2011-01-01 @ 23:31:13
Postat av: Anonym

Näe fyfasen vilka stolpskott och osociala människor! Hoppas ni hade det roligt :) gott nytt år!! Kram

2011-01-01 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0