lovely träning

Träningen ikväll var helt underbar. Känner att jag verkligen saknat fotbollen, vill komma igång nu med en gång. Börjar bra genom att spela mot ett danskt topplag på lördag. Nigerianska spelare + landslagsspelare. Emh vi ska iaf göra så gott vi kan ;)  Jag har ju faktiskt spelat fotboll i 12 år nu och känner hur beroende jag är. En vår/sommar/höst utan fotboll, vad fan är det då!? Ingenting alls.

Runt 5 kom familjen Olsson hit, vi fikade lite och drog sedan på oss vinterkläder för att ge oss ut i pulkabacken. Scout stugans backe är king, kommer säkert ha ett och annat blåmärke på röven imorgon.. Älskar att busa och fjanta sådär, känna mig som 10 år igen. Jag stack och tränade medans resten åt god mat och fjantade sig ännu mer. Ibland märks det inte i våran familjs umgängeskrets att det är vuxna med, inte ofta det är seriöst :D

Ska sova nu hade jag tänkt, imorgon känner jag för att hitta på något men vet inte vad riktigt. Ska äta lunch hos farmor och farfar. Måste packa inför helgen också. Well well vi hörs imorgon!
PUSS.



om jag är fotogenisk? inte direkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0