''lina, kom och ta mig''

Pratar med Stephie och hör att kladdkakan/cheescaken i kylskåpet sjunger mitt namn så vackert så vackert. Kommer snart och tar er, mums. Så ligger jag här igen, och ännu en skolvecka framför moi. Det känns lite enklare att ha sovmorgon till halv 10 på måndagar, det duger faktiskt då. Om Sonja ska sitta kvar efter skolan och plugga matte gör jag henne sällskap. Ska du det projekthomie? :)   Jag känner att min enda utväg inför det där j*vla matte provet på tisdag är att vara positiv. Jag kan, och gör alltid mitt bästa, kan inte begära mer av mig själv så länge jag kämpat och försökt. Alla föds inte med mattekunskaper. Är glad att jag föddes med ett idrotts/svenska/engelska/samhällskunskaps sinne ;) Känner att jag har mer nytta av dom än matematik i framtiden. Dock är matte viktigt, det vet jag ju. Så upp med huvudet, kan bara hoppas att det ska gå lite bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0