kvällen igår:

Var ju som sagt och tittade på innebandy match i Tranemo av alla ställen igår kväll med Jonas och Kenny. Kan fortfarande inte komma över hur det kan skilja så otroligt mycket på dialekterna som det gör. Herregud Tranemo är ju bara 3 mil bort? T vann matchen iaf och det var väl, bra? haha. Kul o följa med grabbs. Har lovat att köra en del matcher i höst till Göteborg (fotboll). Sen när jag fått körkort alltså, men på ett villkor, att Jonas bjuder mig på donken! DEAL. Tjockis :)

Kom hem runt halv 10 och vid halv 11 skrev jag till Viccan att jag hade otroligt tråkigt i min säng i min rosa pyjamas. Grym som hon är kom hon med förslaget att jag skulle följa med till Hestra (teknistfesten) för att hämta hennes bror och ''kolla läget''. Kan ju inte säga att lokalfest är min grej, betalade 60 spänn för inte ens 1 timma, sjukt ovärt! Känner för en klassisk hemmafest, har tröttnat på lokalfesterna. Men roligt att TE ordnade partey igår kväll iaf :)
Sen är det ju inte samma grej när alla är jätte fulla, jätte glada, jätte snygga och hade en jätte rolig förfest. Så gled jag och Viccan in där när vi nyss satt hemma i soffan och slappade. Men det är riktigt roligt att vara nykter och se folk fulla, vissa konversationer igårkväll var.. intressanta? haha.  Tack för skjutsen igen Viccan. Älskar spontanitet och när jag får mitt körkort, då jävlar. Hoppas ni hade en rolig kväll igår och att ni är fräscha och pigga idag :D



Jag och mina brudar, alla dagar med er är underbara!

Kommentarer
Postat av: mariana

men hjärtat uusch, inte mc.donalds!

2011-01-29 @ 13:49:39
URL: http://marianadg.com
Postat av: Lina

hahaha! jag äter där ungefär 4 gånger per år, kanske. Unnar mig eftersom jag tränar så mycket :)

2011-01-29 @ 18:34:24
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0