jenny DA man gästbloggar

SHASHAAAAAAA!

just nu är lina för upptagen för att göra ett inlägg här på bloggen och snäll&godhjärtad person som man är så rycker man in och hjälper denna tragiska kvinnan!

Vi har suttit och pluggat här på bibblan sedan halv 5 typ, eller något. Eller lina har ju gjort allt annat än o pluggat t.ex läst massa hästböcker, stalkat mina foton på facebook, skrivit lite på hennes hyllningslåt till mig( som jag hoppas blir bra?!) och just nu så petar hon sig själv i näsan.

IDAG ska lina hem och mysa med henne gulliga mamma, carina. Dom ska äta mat och lipa till spårlöst....hum sen ska hon väl plugga lite och sedan är det sängdags för lina. Så det kommer väl en liten snabb update från henne senare ikväll när hon känner för det. Naeee, nu ska jag gå och kolla vad hon gjort av min mobil, hon försöker föra över alla mina bilder till hennes mobil bara för hon ska ha något och kolla på innan hon ska sova:S störd kvinna!

Ha det bra linas bloggläsare:D pussssss!


någon som blir avundsjuk eller? ah, tänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0