if you ever need me..

Efter att ha pillat lite på min historia uppsats någon timma ger jag upp och drar mig ner mot träningen istället. Idag är det dags för fotografering, fast tror inte det blir någon eftersom många är borta idag. Och det enskilda fotot som ska pryda matchprogrammet hela säsongen ska tas EFTER träningen. HÄRLIGT.. jaja vi spelar ju fotboll och inte bowling ;)

Nu ska jag packa väskan och vänta på mamma. Tänkte sätta mig för att plugga matte men det sket sig rätt snabbt. Ångest?! Jag avlider.. Kan inte någon bara göra så att jag får lite kunskaper på tisdag morgon så att jag klarar provet och min framtid är räddad. Att höra tjatet '' man måååååste klara matte B för att komma in på högskolan, man har ju ingen framtid annars '' bla bla bla. Det får mig jätte glad, verkligen. Jag älskar matte, helt underbart är det. Nu ska jag springa av min ångest och skratta bort min trötthet. LATER :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0