I can be your girl

Men oj klockan är redan över 12.. och jag som skulle stiga upp tidigt idag. Somnade inte förens halv 4, kunde inte. Var för pigg. Funderar på om jag ska va så sjukt tråkig och ha på mig mjukis idag också, fast nä jag tror jag skiter i det. Ska ner i duschen nu och fräscha till mig, känner mig riktigt nasty för er som antecknar. Ska hämta Frida vid tåget runt halv 2 så har en timma på mig. Tar med mig kameran och knäpper till fina bilder. Fast ni som känner Frida vet att 2 kort av 40 blir ''fina''. Precis innan man ska ta kort på henne går ögonen i kors, tungan ut och hon ser mer efterbliven ut än vanligt. Mamma gråter över att hon inte har ETT ENDA normalt kort på mig och Frida tillsammans de senaste 5 åren. Haha men livets ordspråk enligt oss ''orka va normal''.  Nu ska jag vara normal, gå ner och duscha och ta på mig lite vettiga kläder för en gångs skull detta lovet. Ska äta lunch hos mormor och morfar efter vi hämtat Fridisen så vi hörs lite senare i eftermiddag :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0