hey baby girl

Tjenis!


Sitter på entreprenören as usuall, rapp är segare än vanligt och Rinor min lilla babyboi skrattar fulare än vanligt! Sitter och lyssnar på ''shake that ass'' låtar och vill skutta runt i klassrummet. Kanske gör det senare, på entreprenören kan allt hända!

Blir lite fest sugen trots allt när jag lyssnar på sån här musik, teknikfest imorgon men är mer osugen än sugen, haha. Så jag åker och tittar på innebandy istället med mina kära vän. Rätt nice det också enligt mig. Festa kan jag göra någon annan helg, har aldrig varit en person som tycker det är roligt att festa varje helg. Är lite ''tråkigare och mysigare'' av mig. MEN visst hade det varit roligt imorgonkväll men innebandy sitter inte helt fel det heller. Ska till Jönköping nästnästa helg, där är det Valentines party med IB:are och Jenny. DEEEET ska däremot rocka! FAN va roligt :D känner ingen där förutom jenny men jag gillar att bekanta mig med nya människor. Ser verkligen fram emot det :)

Nähe nu ska jag göra lite nytta, slutar halv 4 och ska sitta någon timma med Sonja i bibblan. Plugga på tyskan jag har tills imorgon sen hem, käka och direkt till träningen. Rutiner rutiner rutiner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0