here we go again

Godmorgon :)

Trots att Växjö förlorade igår så var det riktigt roligt med hockey igen. Kom på mig själv med att stå och tänka att det är här jag vill vara. Vid en idrottsplan, mår allra bäst så. Börjar klarna mer och mer nu vad jag ''vill blir när jag blir stor''. Leksand vände 3-1 till 4-3 vilket var jävligt surt, till och med Frida var sur. Men vi var nöjda att kusin satte 2 mål iaf :)  Kom hem kvart över 11 och somnade en timma senare. Så en tlött lina kommer det vara i skolan, trött, men glad! Får jogga till skolan idag för att hålla upp värmen, brr -16 grader.. hällluuuu antarktis läget?

Nu måste jag käka upp min frukost sen sticka till skolan. Lång dag och hela 6 lektioner. Hörs under dagen :)
PUSS.

Att ligga här hela dagen hade INTE suttit fel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0