HEMMA

Heeeej!!

I'm home och redo att blogga igen. Känner att jag blivit lite smått ''beroende'' av det. Ibland negativt eftersom det tar lite tid och jag hellre bloggar än pluggar, hehe. Fast hoppas ni tycker det är fett ;)
Har haft en riktigt bra helg. Vi kom hem halv 2 inatt så därför skyller jag på att jag inte orkar skriva världens roman om vad vi har gjort. Låt bilderna tala istället. Vi har iaf haft 2 riktigt bra och roliga dagar. Bus i hotell korridorerna, äventyrsbad, mött ett RIKTIGT bra fotbollslag och ätit god mat. Denna säsongen ska bli VÅRAN.
Bilder kommer i nästa inlägg. Men jag är iaf hemma nu till er som saknat mig! Skolan idag var väl trevlig den första timman, sen ville jag bara krypa ner i min säng. Kände mig som en zombie hela dagen, tror jag inte somnade förens 3. Bara för jag är så trött känner jag mig småsur och sjuuukt lättirriterad. Det första mamma gör när jag kommer hem är att be mig gå ut med Zorro en LÅNG-runda. Mhhhh bum bum bum. Måste packa upp också SAMT läsa ut min tyska bok som jag har 80 sidor kvar på och ska vara utläst till på torsdag. GREEAAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0