hemligheter..

Har inte haft tid att blogga förens nu. Har haft andra planer för mig, men det är hemligt och mer kan jag inte säga ;)

Ska hjälpa till lite med maten nu hade jag tänkt. Kycklingvingar och sallad ikväll, familjen Åhsbergs specialare. Ska dega framför TV:n med godis och chips. Det är FAKTISKT fredag idag även om jag börjat mitt ''nya'' liv. Tillåter att frossa på helgerna. Tycker bara det är onödigt och dumt att sluta äta ''onyttigheter'' helt och hållet. Hallå njut av det goda i livet och mat/godis/chips osv är för underbart för att gå till spillo. Men lite hälsosammare försöker jag bli, och DET skadar ju verkligen inte. Nu ska jag vara en snäll dotter, later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0