härlig lunch!

Here I am! Fasen så grymt mysigt det var att sova hos mormor och morfar inatt. Flera år sedan sist och sov på samma påslakan jag gjorde när jag var liten, aw! Fick frukost på sängen imorse vilket inte händer sådär jätte ofta. Hallå mamma? Vid 1 körde morfar upp mig till Chili Thai där mina homies och ''gamla'' vänner väntade på mig :) Sugge och Jessica är namnen. Vi satt där och tjötade och åt i nästan 2 timmar, trevligt värre. Eftersom Jessi fyllde 18 förra helgen kände jag att det var min plikt att bjuda henne!  Kom hem lagom för att se Sverige förlora i brons matchen mot Spanien. SÄMST, fyfan.  Farfar kommer och hämtar mig om en halvtimma så måste börja byta om nu. Vi har varit träningslediga i 2 dagar nu så är grymt sugen. Sitter och lyssnar på Fridas älsklingslåtar och saknar henne enormt. Igår bestämde vi att vi ska slösa pengar i Stockholm nästnästa helg! Underbart!!!!!!
Hörs ikväll, nu är det fotboll några timmar som gäller, även det är underbart. PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0