FAN-tastiskt!

Undra hur många av er som skrek när ni såg profilbilden nedan? ''oj va ful hon är'' ''haha hur kan man knyckla ihop ansiktet och se sådär groteskt jävla ful ut''  eller? ;)   Har så otroligt gulliga vänner som väljer att lägga ut en sådan bild. Dock väljer jag att skratta och bjuda på mig själv!


Har precis ätit, och det var inte lite ska ni veta. Vad har hänt med mig? Bara vräker i mig. Fast när man tränar så mycket är det nödvändigt, vilket jag jublar över!!  Ska dricka vatten och lägga mig bredvid mamma i soffan för att lipa till spårlöst. Älskar måndagsmyset med mami!

Later!

foto nedan på min älskade vän tagna av hennes babe Viktor Westin!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0