everybody's changing

Skolan idag var riktigt rolig! De små niorna/blivande ettorna var på besök och vi fick chansen att känna oss gamla och vuxna. Pratade lite om hur det är att gå på gymnasiet osv. Vissa öppnade knappt munnen, någon nickade lite halvt, vissa kunde knappt svara ja eller nej på våra frågor. Eh socialt handikappade frågetecken? Självklart förstår jag om det är lite småläskigt att vara med oss i klassen och besöka gymnasiet för första gången. Jag var också vettskrämd men kan iallafall svara ja eller nej om man frågar någonting. haha! Hoppas dom är lite mer pratglada när vi ska sparka in dom osv. Fast dum tanke egentligen, då lär dom vara ännu mer skrämda när vi smetar in dom i ägg och ketchup ;)  LÄNGTAR!  Kommer bli så sjukt roligt.  Känns konstigt att hela familjen, utom riccard, är hemma när jag kommer hem ifrån skolan. Like it. Har träning vid 7 och fram tills dess så ska jag väl inte göra alltför mycket.


Det funkar inte att ladda upp bilder för tillfället.. Jag tycker en bild till gör hela inlägget roligare!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0