dagens

DAGENS VILL HA: Längtar till frisören och träningen ikväll!

DAGENS KLÄDSEL
: Adidas GIS träningsoverall, jävligt exlusive är jag ;)
 
DAGENS SMINK: säger som små fjortisar ''ORKA''
 
DAGENS FRISYR: Fågelbo..
 
DAGENS HÄNDELSE: Ska slinga mig vid 5, tjuhu! Sedan träning direkt efter det
 
DAGENS LÅT: The Script - For the first time

DAGENS PLANER
: Frisören och träning, slö titta på MTV

DAGENS SAKNAD
: Stephanie, who else?
 
DAGENS DUMMASTE: Fridas kommentarer
 
DAGENS SJUKA: JAG

DAGENS DROG: Spotify

DAGENS ROLIGASTE
: FRIDA

DAGENS FAVORIT
: Hoppas min frisör gör mig nöjd..

DAGENS KÖP
: ingenting alls
 
DAGENS GODIS: Det är tisdag ;)

DAGENS HUMÖR
: fiiiiiiiiiiiint

DAGENS ORD
: ''åh de åh då va''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0