cut cut cut




Sverige suger ikväll. Fan va pinsamt!!! Vart är viljan? Skäms verkligen. Hur kan man förlora mot Argentina? Det är en sak om dom förlorat mot ett bättre lag trots att dom kämpat och gjort sitt bästa. Knappast ikväll. Det går aldrig att gå ut till en match och underskatta motståndarlaget bara för att man vunnit de tidigare matcherna.

Jaaa ursäkta mig för gnället men jag är en idrottsnörd, har pms och en otrolig mensvärk. Vill bara cutta min mage och skära av den och plocka ut allt som finns där inne. Eheh vilket vårdat språk jag har då!
Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Imorgon blir det nya tag, eller stanna i sängen. Beror på hur min mage mår. För aldrig i livet att jag går runt hela dagen imorgon med denna värken, paaain..
Hoppas eran dag har varit bättre iaf och att ni lägger er med ett leende på läpparna?:) 

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Tvilling Fridutt

Hahahahaha du har verkligen fått all mensvärk och all mens av oss två hahahaha xD När Gud skapade oss valde han att ge allt det kvinnliga till dig, big boobs och en djävulsk mens mohihi :D Kommer jag med mina no boobs och en droppe mens så där, typ, väldigt sällan xD SÅN skadeglädje just nu så det är SJUUUUUUKT!!!! <3

2011-01-18 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0