boring.com

1. Hur gammal är du om fem år? 22.
2. Vem var den sista du träffade? mamma sitter bredvid i soffan!
3. Hur lång är du? 161 ?
4. Vilken var den senaste film du sett? the last song?
5. Vem ringde du senast? Frida
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Ja tyvärr blir det så'' ''aa, ska bli'' ifrån jenny!
7. Vad är dagens planer? klockan är snart halv 9 så titta på TV bara.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS tusen gånger om, har telefon skräck!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)
10. När såg du senast din mamma? just precis nu
11. Vilken ögonfärg har du? Blååååå
12. När vaknade du idag? först 9, sen halv 11.
13. Har du någon gång hittat en katt? en antal gånger, har världens bästa kisse nu
14. Vilken är din favoritplats? Clearwater, eller någonstans i USA. Stockholm

15. Vilken plats föredrar du minst? en fabrikslokal..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen i USA eller i Sthlm!
17. Vad skrämde dig som barn? mardrömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma och pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? huh?
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? bara småland..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? yes
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!!
26. Är du social? Klart :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åkt till USA direkt, sparat mycket till efter studenten, shoppat och gett min syster en slant!

29. Tycker du om Kinamat? Självklart
30. Tycker du om kaffe? har börjat dricka det, så gott!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten oftast
32. Sover du på någon särskild sida? på magen
33. Kan du spela poker? jag är KING på poker
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? jag är beroende av idrott
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? emh.. hahaha klart, jag har världens finaste, bästa, unika och underbaraste tvillingsyster!!!!!!!!!
37. Vill du ha barn? Inte nu, men det är liksom livets mening på något sätt, så absolut :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja ;s
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor och kläder
42. Äger du dyra smycken? nej inte direkt
43. Har du någon gång testat narkotika? aldrig i livet

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? äcklig macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? min farbror utan tvekan
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett runt fotleden pga att min hund sprang runt mig i cirklar vilket gjorde att kopplet vreds om min fot, jag står kvar och han springer iväg till slut, det gjorde att jag fick ett fett köttsår som gjorde förbannat ont.
47. Vad har du för ringsignal? beautiful girls
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har säkert sparat i någon låda, hoppas det.
49. Flirtar du mycket? nej det vet jag inte,om jag är intresserad visar jag det tydligt. är alltid trevlig mot alla, kan le mot någon utan att flörta liksom!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Florida
51. Kan du byta olja på bilen? say whaaaaaat?
52. Har du fått fortkörningsböter? svårt utan körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? 1984, sucks
54. Läser du dagstidningen? yes man
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men gjorde innan
56. Dansar du i bilen? ibland om det spelas bra musik på radion ;D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tyska grammatik.. fuckit
59. När var du i kyrkan senast? emh.. kommer faktiskt inte ihåg
60. Hur gammal är du? 17 MEN fyller 18 om några månader, observera!!!!


Kommentarer
Postat av: Johan Sötsson

Hej fan du vacker du ÉEe Hihihi

kom knål

2013-08-18 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0